maanantai 22. heinäkuuta 2013

Manifestointia

Voiko täydellisempää manifestointia enää olla - mietteissäni on ollut jo pitkään, että siirryn luonnonmukaiseen kosmetiikkaan kunhan saan nyt käytössä olevat purnukat tyhjäksi, katselin myös kookosöljypurkkiani, josta alkaa pohja paistaa ja ajattelin että pitää laittaa tilaukseen, no vielä kolmas asia - suolalamppu minulla onkin, mutta ajattelin, että voisi olla myös kynttilänjalka ja iso mieluummin JA kuinkas ollakaan nämä ilmeentyvät kaikki minulle ystäväni käydessä vierailulla luonani!!
Olin siis ihan äimänkäkenä, että ihan mahdottoman ihmeissäni. Sain ison suolamötikän, jossa on tila kolmelle kynttilälle, luonnonmukaisia Ahava-tuotteita pussukassa sekä ison purkin kookosöljyä, että sillä tavalla. Manifestointi on käynnissä myös viisisakaraisen tähden keskellä olevan pyramidin allakin, sinne olen kirjannut kaksi asiaa, jotka ovat minulle tällä hetkellä lähintä sydäntäni ja ei voi kuin uskoa, että nämä tapahtuvat.


Rakkaudella Maia

2 kommenttia:

  1. Hieno juttu, että sait toimimaan. Se on kummallisen ihana ihmeellinen tunne, kun onnistuu, niin pienissä kuin suurissakin manifestoinneissa. Syli vaan auki ja toivomaan!

    VastaaPoista
  2. Se on todellakin uskomaton tunne, järki yrittää kyllä sanoa, että no tää on vaan näitä sattumia, mutta sattumiahan ei itseasiassa ole, kaikki on mitä itse paikalle on ajatuksillaan tuonut. Tämä on hieno juttu ja saa oikein sydämen laulamaan.

    VastaaPoista